Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 162
Loading...

Поняття, цілі й основні напрямки інноваційного менеджменту. Класифікація інновацій. Розробка та впровадження нової продукції. Формування і вибір ідей. Розробка та перевірка задуму. Розробка стратегії маркетингу. Аналіз можливостей виробництва і збуту. Розробка товару. Випробування в ринкових умовах. Розгортання комерційного виробництва.

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
6 лекції
1
2
3
7 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
7 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60