Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 162
Loading...

РОЗРОБКА АНКЕТИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ КУПІВЕЛЬНОЇ СПРОМОЖНОСТІ ОБ’ЄКТА ПРОЕКТУВАННЯ. АНАЛІЗ ПРОВЕДЕНОГО АНКЕТУВАННЯ ТА ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ПРОЕКТУ

Дізнаємось

Як створювати ефективні анкети для оцінки купівельної спроможності.
Які питання дозволяють точно оцінити платоспроможність та бажання купувати продукт.
Як вибирати цільову аудиторію для проведення анкетування.
Як обробляти отримані дані, інтерпретувати результати та використовувати їх для коригування проекту.

Навчимось

Розробляти анкети з чіткими та релевантними питаннями для дослідження купівельної спроможності.
Правильно обирати цільову аудиторію для анкетування залежно від характеристик продукту або послуги.
Обробляти статистичні дані, створювати графіки та таблиці для аналізу результатів.
Визначати, як можна адаптувати проект на основі результатів анкетування для максимізації його успіху на ринку.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
3 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
3 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
4 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
4 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60