Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 162
Loading...

Сутність маркетингу у соціальних мережах (SMM). Контентна політика у соціальних мережах. Таргетована реклама у соціальних мережах.

Дізнаємось

Що таке SMM і як він впливає на маркетингові стратегії компаній.
Як створюється контентна політика для соціальних мереж та чому вона важлива для залучення аудиторії.
Як використовувати різні типи контенту для взаємодії з підписниками (тексти, зображення, відео, опитування).
Як працює таргетована реклама і які існують способи її налаштування для досягнення певних цілей.

Навчимось

Розробляти стратегію SMM для компанії або бренду, з урахуванням цільової аудиторії та маркетингових цілей.
Створювати контент для соціальних мереж, який залучає увагу та стимулює взаємодію з підписниками.
Налаштовувати таргетовану рекламу на різних платформах соціальних мереж.
Використовувати інструменти для моніторингу та аналізу ефективності контенту та реклами в соціальних мережах.

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
6 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
6 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60