Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 162
Loading...

Маркетингові дослідження в Internet. Активні і пасивні дослідження.

Дізнаємось

У процесі роботи ми будемо вивчати:
Що таке активні та пасивні методи досліджень
Які інструменти та методи застосовуються для кожного з типів досліджень
Як організовувати опитування та анкети для активних досліджень
Які показники можна отримати за допомогою пасивного збору даних (аналітика вебсайтів, соціальні медіа)

Навчимось

Протягом виконання роботи студенти повинні навчитися:
Створювати анкети та опитування для активного збору даних
Аналізувати поведінку користувачів через аналітичні інструменти (Google Analytics, соціальні медіа)
Використовувати пасивні методи для дослідження ринку через веб-дані
Оцінювати зібрані дані, розуміти їхній вплив на маркетингову стратегію

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
6 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
6 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60