Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 162
Loading...

Маркетингова природа Internet. Можливості використання Internet у системі маркетингу підприємства. Новий напрямок маркетингу – гіпермаркетинг

Дізнаємось

В процесі роботи потрібно дослідити:
Основні принципи Інтернет-маркетингу та його інструменти (SEO, SMM, контент-маркетинг, email-маркетинг)
Як Інтернет змінює традиційні підходи до маркетингу в порівнянні з офлайн-методами
Що таке гіпермаркетинг і які його характеристики
Як гіпермаркетинг сприяє персоналізації маркетингових кампаній через використання великих даних (Big Data) та штучного інтелекту

Навчимось

Під час виконання роботи студенти/учасники повинні навчитися:
Створювати стратегії Інтернет-маркетингу для підприємств
Використовувати інструменти для вимірювання ефективності онлайн-кампаній (Google Analytics, аналітика соцмереж)
Розробляти та запускати онлайн-рекламні кампанії
Застосовувати концепцію гіпермаркетингу для підвищення персоналізованих взаємодій з потенційними клієнтами

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
6 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
6 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60