Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 162
Loading...

Система опорних фактів курсу планіметрії. Трикутники.

Дізнаємось

• - які існують види трикутників (за сторонами та за кутами) та як їх розрізняти;
• - основні ознаки рівності та подібності трикутників, а також приклади їх практичного застосування;
• - що таке висота, медіана, бісектриса, центр описаного та вписаного кола, і як ці елементи пов’язані між собою;
• - як використовувати опорні факти для обґрунтування геометричних тверджень і розв’язування задач;
• - як виглядає структурована система знань з планіметрії, яка стане основою для вивчення складніших геометричних тем.
• - які існують види трикутників (за сторонами та за кутами) та як їх розрізняти;
• - основні ознаки рівності та подібності трикутників, а також приклади їх практичного застосування;
• - що таке висота, медіана, бісектриса, центр описаного та вписаного кола, і як ці елементи пов’язані між собою;
• - як використовувати опорні факти для обґрунтування геометричних тверджень і розв’язування задач;
• - як виглядає структурована система знань з планіметрії, яка стане основою для вивчення складніших геометричних тем;
• - формулювання та застосування теореми синусів у довільному трикутнику;
• - формулювання та застосування теореми косинусів для знаходження сторін і кутів;
• - зміст теореми про півпериметр (формула Герона) для знаходження площі трикутника;
• - відношення між сторонами та катетами в прямокутному трикутнику (основні тригонометричні співвідношення);
• - використання формул площі трикутника в залежності від відомих елементів (сторони та кут, висота, радіуси кіл).

Навчимось

• - розпізнавати та класифікувати трикутники за сторонами та кутами;
• - застосовувати ознаки рівності та подібності трикутників до розв’язування задач;
• - визначати та будувати елементи трикутника: висоти, медіани, бісектриси, центри вписаного й описаного кіл;
• - застосовувати опорні геометричні факти у практичних ситуаціях та доведеннях;
• - використовувати теорему синусів для обчислення сторін і кутів довільного трикутника;
• - застосовувати теорему косинусів для розв’язування трикутників;
• - використовувати формулу Герона для обчислення площі трикутника;
• - застосовувати тригонометричні відношення у прямокутному трикутнику;
• - вибирати оптимальні формули площі трикутника в залежності від відомих елементів фігури;
• - логічно обґрунтовувати вибір способу розв’язання задачі та оформлювати розв’язання.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тест

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
2 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60