Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 162
Loading...

Електронний документообіг та середовища колективної роботи.

Дізнаємось

Основні функції та переваги систем електронного документообігу, таких як Google Workspace і Microsoft SharePoint.
Як організувати спільну роботу в онлайн-середовищах, надаючи доступ до документів і контролюючи їх редагування.
Як ефективно використовувати інструменти для управління завданнями та контролю версій.

Навчимось

Використовувати системи електронного документообігу для збереження, пошуку та перегляду документів.
Спільно редагувати документи та організовувати колективну роботу через хмарні середовища.
Управляти доступом до документів та контролювати версії за допомогою онлайн-інструментів для співпраці.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
8 лекції
1
2
3
4
5
8 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60